Unboxing

14.05.2021

Unboxing - doslova "vybalování z krabice" je velmi oblíbený formát videí na Youtube, kdy youtuber před kamerou rozbaluje a předvádí cokoli - elektroniku, kosmetiku, módu a "áchá" nad obsahem.  Dost dlouho jsem tento trend nechápala. Až jsem jednou musela shlédnout video s rozbalováním meteostanice, abych se dozvěděla, co je součástí balení a jak se to nastavuje. Tehdy jsem Unboxing videa vzala na milost :-)

Dnes mě překvapil nečekaný balíček od Lucie ze Slovenska. Ano, je to ta Lucia alias Slniecko z aprílového článku: Apríl. Když jsem nedočkavě rozbalila krabici a v ní krásně zabalený dárek a místo polystyrenových výplní tam byly fialkové bonbóny z La Maison de la Violet, musela jsem vytáhnout telefon a začít tu krásu fotit. Takže se s vámi o tohle rozbalování můžu podělit. Lucia mi udělala velkou radost a už se těším, jak se budu jejími výtvory - parfémy "G" a "M" vonět. Děkuju!

tajemné převapení ve zlatém balícím papíru
tajemné převapení ve zlatém balícím papíru
na krabičce logo fiktivní značky z aprílového článku
na krabičce logo fiktivní značky z aprílového článku
no není to roztomilé? co tam bude?
no není to roztomilé? co tam bude?
parfémy M a G
parfémy M a G
popisky se složením parfémů
popisky se složením parfémů

No a když už jsem u toho rozbalování, tak si sem odložím ještě jednu věc :-)

Otevřít některé flakony tak, aby se zachovala jejich krása je dost složité. Dlouho jsem otálela s otevřením vánočního dárku Fol Arôme (Guerlain) a odvážila jsem se až poté, co o tom byla řeč na Parfumanii.

Návod od Domenica:

Pokud jde o otevírání parfému v domečku od Guerlainu, to je vždycky napínavé (stejně jako u Chanelu). Jde o to, jemně a nenásilně rozevřít tu kulatou pečeť a pokusit se rozvázat jeden nebo dva uzlíky, které tam najdeš. Někdy to jde docela jednoduše, jindy je to piplačka, ale nakonec by se to mělo podařit. Vezmi si na pomoc jehlu. Potom ten provázek, který kterým jsou hrdlo a uzávěr ovázané, můžeš odstranit nebo jen povolit a uzávěr půjde uvolnit. Po navonění můžeš podobu flakónku uvést téměř do původního stavu.

První fotka je pořízená před otevřením a pak postupně, jak jsem rozuzlíkovávala tkaničky. 

Flakonek má pouze aplikační "tyčinku" pomocí které se vůně nanáší na kůži.