Tauerville Stories

20.06.2018

O Tauerových exkluzivních vůních už jsem psala článek. (Limitovaná edice, prodávaná jen v přítomnosti Andyho Tauera na akcích). Ale ten jejich koncept je tak úžasný, že úplně člověka vybízí k vymýšlení příběhů. A tak jsem každý den vzala jednu vůni, jak mi zrovna nálada zavelela, a popustila uzdu fantazii.

Den první

He Left His Cologne in My Bedroom (Tauerville)

Na stolek postavil broušenou sklenici vody s ledem, ve které plavala kolečka citrusů a snítky citronové máty. Sluneční světlo v ní rozehrálo hypnotizující tanec odlesků. Když rozhrnoval krajkové záclony, bylo to jakoby vám svlékal krajkové punčochy. Otevřel okno a do ložnice zavanul čerstvý vzduch ohřátý dopoledním italským sluncem. Když odepínal snítku rozmarýny z vašich šatů, zavoněla i silice bergamotu, která mu při chystání nápoje ulpěla na prstech. Odložil snítku jako poklad na bíle povlečenou postel a vám bylo jasné, že stejně něžně tam potom uloží i vás :-)

složení: bergamot, rozmarýna, citrusy, byliny 

Den druhý

Hyacinth And a Mechanic (Tauerville)

Utáhl poslední matičku a ruku mastnou od oleje si utřel do montérek. Konečně padla. Patami se zapřel do betonové podlahy a povytáhl se zpod podvozku sousedova Chevroletu. Třeba bude mít taky jednou takový a vyveze v něm Susan. Susan! Trhl sebou, až se praštil do hlavy. Bože, vždyť Susan má dnes narozeniny! Rychle se vysoukal zpod auta, a zatímco si prstem zatlačoval bouli na čele, rozhlížel se kolem, co z předmětů kolem by mu mohlo nahradit zapomenutý dárek. Zrakem přejížděl po věcech na dřevěném ponku, dokonce pootevřel svou koženou brašnu. To je blbost! Přeci mezi nářadím nic vhodného nenajde! Pohled mu utkvěl na sousedčiných truhlících za oknem, zrovna v nich kvetly hyacinty. Susan je má ráda, minule je tu obdivovala. Nelenil a jeden květináč popadl. Snažil se ho nenápadně ukrýt, květináč se mu vysmekl a křáp, rozbil se. Nešťastný, klekl na kolena a polámanou rostlinku vytáhl z té hromádky za stonek, na koříncích se zhoupnuly zbytky hlíny. Jeho bezmoc ještě vzrostla, když to ucítil ... přeci nedá své milé kytky počůrané od kocoura?! Nebo jo? :)

složení: hyacint, živočišné tóny, kůže, dřevité tóny 

Den třetí

When We Cuddle and I Can Smell your Perfume on My Clothes (Tauerville)

Včera se za mnou stavovala cestou z letiště Katy. Zářila štěstím. Právě přijela z Itálie. O víkendu byla za svědka kamarádce. Představte si, to jsou věci, viďte? To za nás jsme na cizinu nemohli ani pomyslet. Ale z toho její dobrá nálada nepramenila, to ne. Myslím si, že se mi holka zamilovala. Byla taková celá rozněžnělá a zasněná. A když se ke mě přitulila na rozloučenou, tak jsem z ní cítila jiný parfém, než používá.

A dneska zas přijel syn. Moc mu to slušelo, byl vyparáděný jako na rande. A vyvoněný! Ještě teď mi voní šátek jenom z toho, jak jsem ho objímala. No schválně si čichněte! Ale pravý opak dcerky, hotová hromádka neštěstí, to vám povídám. Málem se mi tu rozplakal, musela jsem ho utěšovat. Nakonec jsem z něj vytáhla, že se s ním rozešla přítelkyně. Mezi námi, já ji tedy nikdy moc ráda neměla. Proč? Prý jenom proto, že ji ten můj moula zapomněl koupit narozeninový dárek. Která? Susan, taková hubená koza blonďatá. Dcera toho majitele autoservisu.

Malé děti, malé starosti, velké děti velké starosti! No nemám pravdu? :-)

složení: vanilka, benzoin, pačuli, pižmo, ambra