Mami, vyrob zase šampuk!

27.06.2018

V práci mi zazvonil soukromý mobil. Volala mi dcera. Jenom proto, aby mi poděkovala za to, jak jsem jí vyrobila tuhý šampon. Prý jí ani po tréninku nesplihly vlasy a má je silnější a zdravější. "Mami, vyrob další!", prosila mě.

Pro dva zelené bary jsem recepturu zvolila stejnou, jako minule

Ten žlutý bar jsem vyráběla pro odbarvované jemné rychle se mastící vlasy. Je v něm přidaný hojivý měsíček a heřmánek, který má rovněž odmašťující a zesvětlující účinky. Antioxidační rakytník, který zároveň krásně puk obarví. Citronová silice sníží celkové pH šampuku a uzavře strukturu vlasu a spolu se skořicovou silicí jej krásně ovoní. A opět jsem přidala i E-vitamín a D-Panthenol. Uvidím, jak bude fungovat.  


https://www.novinky.cz/zena/zdravi/402635-top-byliny-pro-krasnou-hrivu.html