Eilish No.2 (Billie Eilish)

26.11.2023

První parfém Billie Eilish mám moc ráda. Je to taková malinko syntetická vanilková smetanová zmrzlina - nenáročná, pro mne uklidňující vůně. Nosila jsem ho loni skoro celou zimu až do jara, dokud mi ho moje dcera nesebrala. Dlouho jsem se nemohla vzpamatovat z toho, že v létě, když jsem ji vozila ráno do školy, voněla stejně jako já v zimě :-) Když parfém vypotřebovala, nahlas zalitovala, protože jí byl hodně chválený. Tak ho k narozeninám dostala znovu a rozplývala se blahem.

A já jsem byla hodně moc zvědavá na Eilish No.2. V Americe už byl k mání v prosinci 2022, ale pořizovat si ho z ciziny se mi nechtělo. Proto, když ho v červnu 2023 Douglas naskladnil, objednala jsem impulzivně hned, bez zkoušení, a těšila jsem se na palo santo.

  • Složení Eau de Parfum Eilish No.2:
  • Hlava: italský bergamot, květ jabloně
  • Srdce: černý pepř, papyrus, vlčí mák
  • Základ: palo santo, ebenové dřevo, pižmo  

Já i dcera jsme byly docela zklamané. Po jedničce jsme očekávaly líbivou vůni, to ale dvojka určitě není. Úvod je skvostný, bohužel příliš krátký. Jsou v něm citrusově ovocné tóny promísené s vůní zelených makovic. Vážně - jeden rok jsem jezdila kolem makového pole a ta vůně večera babího léta prosycená mléčně zelenou vůní máků dozrálých do makovic byla přesně taková. Ovšem dřevité tóny základu mají sklon působit někdy dost živočišně a ten mléčný tón spolu s vůní mokrých oblázků může někomu rozhoupat žaludek. Všimla jsem si, že se to děje převážně v horku, této vůni svědčí určitě zima. 

Billie v listopadu (v Americe) uvedla další parfém - červený Eilish No.3. A i když dvojka se mojí oblíbenkyní nestala, (uvítala bych delší ten "svěží" úvod a méně toho mléčně temného dřeva,) stejně jsem na trojku moc zvědavá. Snad se k nám dostane. Je to prý pouze limitka. "Svůdná ambrově dřevitá vůně s tóny růžového pepře, čerstvého jedlového jehličí a sametové ambry."

  • Složení Eau de Parfum Eilish No.3
  • Hlava: grapefruit, růžový pepř, jasmín
  • Srdce: šafrán, jedlové jehličí, cedr
  • Základ: ambra, dubový mech, kožené pižmo