Vonné svíčky Ringland

09.12.2022

Mám pro vás tip na dárek za pár korun. V Ikea prodávají sadu vonných svíček Ringland v krásných zelených skleničkách - 299,-Kč za balení 4 kusů. Jsou s příjemnou vůní bylinek - bazalka, máta, oregano a petržel. Mají bavlněný knot a jsou z parafínového a řepkového vosku. Voní velmi jemně, svěže a příjemně. A poblikávání plamínku v zeleném skle mě baví.

Balení můžete rozdělit, a svíčky darovat samostatně (pak vychází jedna svíčka na 75 Kč). Já jsem koupila všechny 4 sady (pozor, v jedné sadě mají všechny svíčky stejnou parfemaci) a do dárků jsem je namíchala. 

Mamka si ze sady, kterou dostala k narozeninám, vytvořila krásný adventní "věnec". Já zase prázdné skleněné kelímky používám na kosmetické drobnosti. (Knot se dá velmi jednoduše odstranit, ani vosk a samolepky nevzdorují umytí.)