Sladký život

19.10.2016

Mám osobní zkušenost, že sladké vůně se líbí mužským. Tak jsem si pro sebe udělala hodnocení pro můj nos podobných sladkých vůní. Obrázky jednotlivých vůní odkazují na stránky arome, kde jsou složení i popisy vůní pěkně pohromadě.


Lancôme - La Vie Est Belle L'Absolu - první vzorky, první zkoušení. v pralinkách utopený jasmín a růže, to vše s pikantním rybízem. moc se mi líbila (na rozdíl od La Vie Est Belle, kterou teď potkáte na každém rohu až už je to otravné), jenže...

Armani - Si - začátek podobný, potom mě začnou lechtat nosní chloupky, možná mi vadí pačuli, možná frézie, vážně nevím...


Afnan - Taj Al Arab - je možná "hladší" a obohacený kořením...


Royal Diwan Group - Fayrouz - taky pěkná, gurmánské hody, jenže arabské vůně obecně jsou velcí držáci a občas nedovolí nosu odpočinout...


Dior - Poison Girl - je o hodně zábavnější než její sestřenice a propracovanější. stačí kapka a neskutečně drží, kdybych nenarazila na poslední jmenovanou, už jsem ji koupila...

Jeanne Arthes - Le Temps des Secrets - Amande & Fleur de Murier - Takže představuji mého osobního vítěze z těchto šesti vůní (možná i tím si mě získala, že není takový silák):

Když mamka pekla piškot, táta vždycky chtěl, ať ho namaže rybízovou marmeládou, ať je to takové "jedlejší", prý to líp klouže do krku . Tady je to naopak. Do sladké morušovo-mandarinkové marmelády je přidaná stopa bergamotu, který tu sladkost vyvažuje a dělá "jedlejší"; náznak slupek mandlí zase zajímavější. Možná tam cítím i trochu hořkosti z grepu, nevím. Je to nekomplikovaná, velmi příjemná vůně se střední až slabší výdrží.