Paradoxe Radical Essence (Prada)
Prada Paradoxe Radical Essence - novinka roku 2025 - čtvrtá varianta trojúhelníkového flakonu se veze na vlně módní pistáciové mánie. Složení uvádí: olej z neroli, absolue z pomerančových květů, akord pistácie s praženými a slanými tóny a krémový santal.

Úvod se mi moc líbí, i když pistácie tu vlastně nemám. Jedna linka se podobá L'Eau de Papier od Diptyque - dušená rýže, chlebové tóny. S trochou přidaných květin - na mainstream neotřelé. Jenže pak se rozvoní paradoxí pomerančový květ a syntetické santalopižmo a jde extrémně do prostoru. Pro mne - nekonečné peklo, doslova - výdrž téhle vůně je skutečně apokalyptická. Pokud si ji dáte na šátek, hádám, že tam zůstane do dalšího ročního období.
Reklama na Paradoxe Radical Essence se mi vůbec nelíbí. Z půvabné Emmy Watson tam udělali androgynní bytost a sestřih protichůdných emocí v jediné kulise natočený během pár minut mi přijde falešný.

Tak jediné, co na Paradoxe obdivuju, je fakt, že Emma Watson před lety u prvního parfému souhlasila s tím, že vůni propůjčí tvář, pokud ji bude svěřena režie reklamního spotu. Vytvořila vizuální manifest o právu ženy být sama sebou se všemi vrstvami i rozpory - jemná i silná, klidná i vášnivá. Spot oslavuje autenticitu a kreativitu. Ale je příliš krátký. Skoro si v rychlém střihu nevšimnete, kolik úsilí do něj bylo vloženo. Mnohem víc jsem ho mohla ocenit po shlédnutí dokumentu o natáčení.