Osez-Moi! (Chantal Thomass)

27.08.2018

Vždy se spolehlivě zamiluju do vůně, u které už skončila výroba. Nevím, jestli je to opravdu tím, že obsahuje TY skvělé složky, které už bohužel parfémy nemohou obsahovat kvůli restrikcím, nedostupnosti a bůhví čemu všemu ještě. Nebo je to proto, že její nedostupnost zvyšuje její atraktivitu, či je to jen zákon schválnosti. Prostě je to tak.

Jednou z takových vůní je Osez-Moi! (Chantal Thomass). Začala se vyrábět roku 2009. Nevím, kdy přesně byla její výroba ukončena, ale krátce po mém vstupu na Arome, po roce 2016, vymizela z českých e-shopů. 

První moje seznámení s Osez-Moi! byla vlastně nehoda. Při otevírání jsem na sebe vzoreček nešikovně celý vylila a drahocenná tekutina se mi vsákla do pyžama. Jakoby ta vůně věděla, že se stane mou oblíbenou konejšivou vanilkou na noc.

  • složení:
  • plumérie, růže, heřmánek, pivoňka, vanilka, pižmo, vetiver 

Osez-Moi! je pižmově-pudrová vůně. Často je přirovnávána k pudru na dětské zadečky. Do jisté míry mají přirovnání pravdu, ale pouze velmi zjednodušeně. Sama pro sebe jsem si Osez-Moi! nazvala heřmánkovou vanilkou. V jemném vanilkovém pudru jsou kromě sušených květů heřmánku nasypány i suché okvětní plátky růží a stébla vetiveru. A podle mne právě vetiver povznáší tuto jinak banální vůni do roviny nezapomenutelných žensky intimních a romantických parfémů s něčím navíc. 

Je jako jemně navoněný dopis od komtesy napsaný husím brkem černým inkoustem velmi úhledným písmem s nevinným obsahem, ovšem převázaný stužkou z jejího podvazku ;-) Friend with benefits :-)