Nomade (Chloé)

27.03.2018

Zkoušela jsem novou Chloé Nomade a jsem mile překvapená. Očekávala jsem sice trochu větší odvaz směrem k pánským vůním, ale i když je vůně stále velmi ženská, líbí se mi. Označení "chypre" se nemusíte bát, je to takzvané "moderní chypre", které mnohými obávaný větvičník z tradičních chypre vůní nahrazuje notnou dávkou pačuli. Tady je pačuli zemité a prašné, žádný zatuchlý sklep. 

Díky mirabelce, která je v úvodu vůně velmi zřetelná, jsem si vzpomněla na jinou vůni a to Premium Concepts no 4. Oba dva parfémy jsou bílo-květinové chypré s dotekem ovoce. Takže komu se sice líbí arabka od Royal Diwan Group, ale je na něj příliš opulentní a živočišná, mohla by mu Nomade vyhovovat. Ve složení Nomade je uvedená taky frézie a já bych řekla, že je přidán i hladký santal (ne tak olejovitý jako v Premium Concepts no 4), jemný neživočišný jasmín a něco málo citrusové kůry. Úvod byl na mě lehce aromatický a dojezd ve znamení tělového pižma

Chloé Nomade je z podobného soudku jako Bottega Veneta, ale je více květinová a ovocná a méně "moderní chypre". Pořád je hodně líbivá, ale původní příznivkyně Chloé nejspíše odradí. Je rozhodně jiná. 

Jednou větou - voní jako mirabelkovo - květinová marmeláda, kterou z nějakého (mě neznámého) důvodu jíte na safari :-) ... Ale to je zajisté proto, že jste "bohémská, nespoutaná, dobrodružná a nezapomenutelná" a jste na "tajemné cestě, na níž objevíte dosud neprozkoumané obzory", jak píše reklamní slogan :-)