Nina L´Eau (Nina Ricci)

02.02.2021

Flakón jak z pohádky o Sněhurce - jablíčko od Niny Ricci. Vždycky jsem si přála nějaké její parfémové jablíčko mít. Nemám, protože klasické červené Nina je na mě moc ovocně sladké, modré Luna ještě karamelově sladší a v zeleném Bella mi vadí ostrá rebarbora (ostatní jsem ani nezkoumala). Když jsem ale vybírala dárek k narozeninám pro neteř, vzpomněla jsem si na jeden letní podvečer, který jsem strávila v příjemné společnosti parfému Nina L´Eau. Vůně tehdy krásně korespondovala s mojí bezstarostnou náladou. Rozhodnuto - parfém bude pro malou slečnu tak akorát a růžové jablíčko se jí nemůže nelíbit.

Nina L´Eau byla uvedena na trh v roce 2013, vychází z klasické toaletní vody Nina (z roku 2006). Tato květinově ovocné vůně je prý: "vůně pro dívku, která se stává ženou. Mladá žena, která hledá samu sebe, flirtující se záhadným a neočekávaným. ... Flakón tentokrát připomíná zmrzlé jablko s růžovým nádechem a uzávěrem ve tvaru stříbrných lístků."

Reklama na Youtube

  • Složení:
  • hlava: mandarinka, neroli, jablko, grapefruit
  • srdce: gardénie, třešeň, vodní tóny
  • základ: bílé pižmo

Nina L´Eau je typická romantická či dívčí vůně - ovocná osvěžující na pižmovo květinovém základu. Má ovocně vodní nádech - asi jako kousnutí do sladkého šťavnatého jablka, kterým zajídáte do tmavoruda uzrálé třešně. Její srdce je bílokvětinové (lehce krémová gardénie) a nejlépe ho umím popsat jako naléhavé. Ty bílé květiny totiž disponují jistou "hřejivostí" a "tíhou", která mě v kontrastu se svěžestí dost baví. Řekla bych, že je to bezpečná vůně jako dárek naslepo, a lze ji nosit i na místech, kde by jiné vůně mohly obtěžovat. Výdrž parfému je spíše slabší.