Moje oblíbená parfémová vějička

04.04.2018

O velikonocích mě skolil moribundus. Bylo mi děsně zle a posmrkala jsem plnou igelitku papírových kapesníčků, takže jsem si o naplánovaných aktivitách mohla nechat jen zdát. A nos mi pořádně nefunguje, čili nemůžu zkoušet a očichávat parfémy. Mám absťák! Projíždím internet, zkoumám složení vůní, koukám na fotky parfémů a reklamy :-).

Reklamy nás lákají jako kdysi ptáčníci lákali své oběti vábničkou na proutek pomazaný lepem. Je to tak, bez reklamy bychom se častokrát ani nedozvěděli, že něco nutně potřebujeme :-)

Co se týká parfémového světa - aktuálně jsem zaznamenala v médiích masivnější reklamní kampaň na Si Passione s Cate Blanchet laděný do červené a Chloé Nomade s herečkou Ariane Labed - bezstarostná jízda pouští. Reklamy to jsou sice profesionálně udělané, ale mě nijak nenadchly, nepřekvapily. Ani v dřívějších klipech si mě Angelina Jolie v reklamě na Mon Guerlain nezískala, ani Keira Knighteley nebo Kirsten Stewart v kampani pro Chanel. Tyhle vějičky na mě prostě nějak nefungují.

Přemýšlela jsem tedy, která z reklam na parfémy se mi kdy líbila, a které bych ráda sedla na lep. A vyhrála to reklama z roku 2013. Pamatujete? "Chloé, jsi tam? Vím, že tam jsi. Zvedni ten telefon, lásko, prosím. Chloé, zvedni to..." a přitom blonďatá kráska s nádherným úsměvem (finská modelka Suvi Koponen, *1988) nechává v telefonu tokajícího chlapíka (za tónů skladby All That Glitters - Death In Vegas) vydusit ve vlastní touze, a raději objímá flakón Eau de Parfum - Chloé. To je můj osobní vítěz soutěže o televizní spot na parfém. Prostě mě to rozverné zosobnění dívky pohrávající si s mužskou vášní moc baví. 

Vzhledem k masové popularitě květinové, čisté, romantické a ženské vůně Chloé asi nejsem sama, koho tato reklama oslovila. Otázka je, zda byly dámy, které vůni podle reklamy zakoupily, spokojené? Ne každému totiž Chloé voní. Parfém má i veliký tábor zarputilých odpůrkyň (který se rozšiřuje i díky mnoha čpavým napodobeninám).

A co já? Sedla jsem reklamě na vějičku? Hádejte :-)



 https://www.tvspoty.cz/chloe-telefonat-po-vcerejsim-rande-suvi-koponen/

https://www.tvspoty.cz/?s=chloe&x=0&y=0