Levandulová mýdla

05.11.2017

Muž mi nadělil předvánoční dárek - udělátko na krájení mýdla. Z velké radosti jsem ho hned musela vyzkoušet a dala se do mýdlování. 

Výsledkem jsou glycerinová mýdla s olivovým olejem a bambuckým máslem s přidaným D-panthenolem a měsíčkovým extraktem. Ovoněla jsem je hlavně levandulí a jasmínem a taky pár kapkami vanilky, santalu a limetky. Poprvé jsem použila mýdlovou hmotu Crystal Suspending, která má umožňovat rovnoměrně rozptýlení kosmetických přísad v mýdle. Vyzkoušela jsem to s kvítky levandule a musím bohužel konstatovat, že to nefunguje. Opět kvítky plavou na hladině.

PS. Abych nebyla nespravedlivá - hmota suspending funguje - ale částice musí být opravdu malé - třeba drcené skořápky ořechů, drcená skořice... potom se rozptýlí po celém objemu mýdla.