Letní mýdlování

01.07.2020

Doma mi došla všechna mýdla a ještě přišel kolega, že jeho partnerka, kterou trápí ekzém, už taky potřebuje moje měsíčkové. I kolegyně se na mě sesypaly s prosbou o mýdla. Když jsem se jich ptala: "Jaké?", tak prý to nechají na mě, že si poradím :-). 

Ale co vytvořit tak, aby se jim to líbilo a zároveň mě to bavilo. Inspiraci jsem našla v přicházejícím létu. K létu patří pohodové vůně. Prázdniny, dovolené, sluníčko, voda, koktejly... 

Nebaví mě dělat pokaždé stejná mýdla, tak jsem zavrhla mé osvědčené kombinace letních vůní:

levandule+jasmín / máta+citron / pomeranč+bergamot+santal / černý hrozen+citron / zelený čaj+okurka

a rozhodla se stvořit něco nového. 

Nakonec kromě měsíčkového - s přídavkem rakytníku, D-panthenolu, aloe vera, mrkvového oleje, oleje z okurkových semínek, bez barviv SLES a SLS, PEG, parabenů a bez parfemace) vznikly ještě tři druhy.

Pilná včelka - medové s propolisem (...a měsíčkem, rakytníkem, D-pantehnolem atd. ... stejně jako v ostatních:-) - medově sladká vůně

Letní limonáda - s olivovým olejem, pomerančovým květem a parfemací - kombinace bergamotu, černého bezu, zeleného čaje a broskve - ovocná svěží vůně

Babiččina zahrádka - s konopným olejem, citronovou trávou a parfemací - kombinace rozmarýnu, černého rybízu, máty a heřmánku - svěží bylinkově ovocná vůně 

A ozdoba uvnitř mýdla bílou vlnkou je stylová ze silikonové formy na led :-)

Jaké vůně máte spjaté s létem? Jaké kombinace napadají Vás? Poraďte! :-)