Kosmetická kritička

24.10.2018

Zase je bouře ve sklenici Arome. Nejnovější nadpis článku na webu zní - Testuj s Arome: Hledá se kosmetická kritička. https://www.arome.cz/clanky/hledame-recenzentku/ . Ani se mi nechce rozpitvávat, jak se mi příčí, že může redakce tímto způsobem hledat "odbornice". A ani se mi nechce popisovat, jak byla redakcí Arome smazána spousta kritických (a velmi vtipných) komentářů od aromaček. Opět! Každý, ať si na to udělá názor sám.

Taky mě to ovšem přimělo zamyslet se, jestli bych byla ochotná kosmetické produkty zrecenzovat. A napadly mě tři, které Vám s klidným svědomím doporučím.

L'Oréal Paris - Elseve Extraordinary Oil

Šampon pro velmi suché vlasy

Moje záchrana dlouhé měsíce poté, co mi kadeřnice spálila trvalou. Šampon je velmi výživný a nádherně voní. Má krémovou texturu a nedivila bych se, kdyby obsahoval i kakaové máslo. Ty šílené krepaté vlasy krásně uhladil. Používala jsem ho v kombinaci s balzámem. Masky jsem nekupovala, nebylo třeba. A zase pozor! Existuje totiž varianta pro normální až suché vlasy, která se prodává v barevně podobných, ale průhledných lahvích a obsah je transparentní. Tato varianta na spálenou trvalou nefungovala a ani mi moc nevoněla. 

https://www.notino.cz/loreal-paris/elseve-extraordinary-oil-sampon-pro-velmi-suche-vlasy/ 

p.s. Než začala moje dcera používat šampuky, tak jí nejlépe na její jemné a rychle se mastící vlasy vyhovoval tyrkysový Elseve Extraordinary Clay - čisticí šampon pro rychle se mastící vlasy.

RYOR Ivy Gel

Břečťanový gel proti celulitidě 

A to nejlepší jsem si nechala nakonec. Prý břečťanový gel proti celulitidě! Proti celulitidě jsem ho nepoužila nikdy. Ale náhodou jsem zjistila, že je dokonalý při ošetření kůže po spálení na slunci. Prostě tehdy nebylo nic jiného po ruce :-) Stačí tak třikrát v průběhu dne namazat a druhý den po spálení ani památky. Funguje i na obličeji, ochladí a uklidní. Testováno na sobě, známé, kamarádovi i dcerce :-) Používám ho i pro uklidnění pleti po holení. A krásně voní :-)

https://www.notino.cz/ryor/ivy-gel-brectanovy-gel-proti-celulitide/ 

Kosmetickým kritičkám zdar! Já jdu zas čichat k parfémům.