Galop d’Hermès (Hermès)

25.01.2019

Parfém Galop d'Hermès byl vydán v roce 2016 a je prvním samostatným počinem pro Hermès úspěšné parfumérky Christine Nagel. Ta ve společnosti sice pracovala už od roku 2013, ale právě v roce 2016 "převzala otěže" po Jean-Claude Ellenovi, který odešel do důchodu. "Převzala otěže" píšu schválně, protože Galop znamená v překladu "cval" a tvar luxusního flakónu zase připomíná třmen připevněný na koňském sedle. Je jisté, že odkazuje na samotné kořeny Hermès (1837), kdy byla firma pouze výrobcem jezdeckých doplňků.

Christine Nagelová řekla o Galop: "V Hermès jsem objevila ženskost kůže. Galop d'Hermès jsem sestavila jako obraz s dvěma hlavními barvami. Dvě přírodní suroviny, které jsou znakem Hermès a parfumerie jako takové: kůže a růže." A firemní slogan hovoří o manifestu absolutní svobody ženského vyjádření, a také kůži s růží v ohnivém tanci.

  • složení:
  • HLAVA: kdoule, šafrán
  • SRDCE: turecká růže, vonokvětka
  • ZÁKLAD: bílé pižmo, kůže

Galop je příkladem parfému, který se mě rozhodl bojkotovat. Bojuju s ním už čtvrtý den a stále hledám tu tělovou růži s příjemnými ovocnými akcenty a jemnou semišovou kůži podpořenou šafránem. Věřím tomu, že na někom opravdu takto voní. 

Na mě jsou to bohužel jen ocumlané zelené Bonpari, nálož sladkého pepře, popel z několik dní nevysypaného popelníku a kabelka z nevzhledné hnědé kůže, kterou jsem nevyhodila jenom proto, že mi připomíná štěně šarpeje.

https://www.hermes.com/us/en/product/galop-d-hermes-parfum-V36824/

https://www.fragrantica.com/news/Galop-d-Herm-s-More-on-the-Debut-of-New-In-House-Perfumer-Christine-Nagel-8404.html