French Kiss (Guerlain)

27.08.2017

I bez znalosti složení jsem při prvním zkoušení odhadla úvodní tóny růže a malin. Potom mě náznak likéru a sdělení Janejane, která ve vůni vnímá pouze višně (nebo snad višňové pecky), svedly na scestí - chvíli jsem měla dojem, že cítím višně v čokoládě. Tak jsem si to jela ověřit do obchoďáku a po spořádání celého balení musím konstatovat, že French Kiss tak nevoní. :-) Janejane, budeš mě mít na svědomí! :-) Proto zůstávám u malinového likéru. Další dojem hebkosti a jedlosti jsem přisoudila kosatcovému máslu a heliotropu - po prozkoumání složení to je nejspíše kosatec, vanilka a otočník.

Kdysi jsem slyšela někoho slavného (snad českého herce, nebo zpěváka - nevím, bohužel zapomněla jsem) vykládat o svém prvním polibku. Byl prý krásný, chutnal a voněl jako cukrátko a on byl přesvědčený, že je takový každý polibek. Až s dalšími pusami a dívkami pochopil, že ta jeho první, cumlala před líbáním bonbón.

French Kiss je pro mě defilé různých podob malinového polibku. 

- První pusa je jako svěží růžový květ plný malinového nektaru, který pomalinku ztěžkne na malinový likér. Koketní pusa.

- Druhá pusa je jako malinová makronka z mandlové mouky, jedlá a načechraná, potřená zlehka pikantní malinovou marmeládou. Pusa plná sladkých příslibů.

- Třetí polibek voní jako rty natřené leskem. (Jako malá jsem takový lesk měla, v průhledné plastové dózičce, vyschl a táhl se jako žvýkačka. Prošmejdila jsem Evičce líčidla, jestli ho tam náhodou nenajdu a našla jsem jiný - od Witchek, ale voní úplně stejně růžovo fialkovo malinově. Rtěnkový tón je v něm jen nepatrný.) Polibky na rty, s přivřenými víčky.

- A poslední políbení je jako spočinutí dvou tváří blízko sebe, vnímáš teplou kůži, rtěnka je dávno slíbaná, ve vzduchu je cítit jen vzpomínka na ni.

sežrané višně v čokoládě :)
sežrané višně v čokoládě :)

Troufnu si říct, že French Kiss je díky použitým složkám líbivá vůně. Jen mám malinko pocit, že se jí člověk snadno může přejíst. Ale díky velmi pěknému vývoji, to nebude tak brzy. A ten, kdo miluje růže a maliny (a fialkovou Insolenci), má s French Kiss šanci na lásku. Co mě se týče - já se višní v čokoládě taky nikdy nepřejím. :-)