Dotek slunce v nových prostorách

10.11.2023

Brněnský obchůdek s přírodní kosmetikou a niche parfémy - Dotek Slunce - se v září 2023 (po šesti letech od svého založení) přestěhoval do větších prostor. Takže si dobře zapamatujte novou adresu - Jezuitská 11, Brno (je to v centru kousek od kostela sv. Jakuba vedle České televize).

Dne 9. listopadu proběhlo slavnostní otevření. Obchůdek byl vyzdobený, pohoštění nachystané. Od jedné hodiny až do večera se celý tým i s majitelkou Markétou věnoval zákazníkům, kterých se ten den zastavilo nespočet, probíhalo i líčení s vizážistkou Martinou (Lotos beauty)

Já jsem na akci dorazila až po páté a zdržela jsem se asi hodinku. Nejvíce mne zajímaly novinky. Markéta zařadila novou značku vlasové péče - Innersense Organic Beauty, především proto, že má značka produkty jak na péči tak styling. Mezi parfémy přibyla nová vůně od Essential Parfums - Patchouli Mania – hluboká a hřejivá vůně pačuli.

Dvě z novinek mne opravdu překvapily.

První – australské Boho šaty JAASE (pod značkou House of Spell) jsem v obchodě s kosmetikou nečekala. Ale vlastně to dává smysl - kosmetika a móda s krásou souvisí. Šaty mají krásné ženské střihy, jsou z příjemného lehkého materiálu. A ty pestrobarevné vzory! Markétě i jejím kolegyním to v nich neuvěřitelně slušelo. Musím uznat, že především k Markétině nespoutané povaze přesně takové šaty sedí.

A u druhé novinky je to podobné. Prostě pasuje k Markétě, její osobnosti a zájmům. Dotek slunce totiž navázal spolupráci s mikulovskými krystaly Reon, a tak si v obchůdku můžete pořídit polodrahokamy určené k meditaci a relaxaci.

Ten kdo nakoupil, dostal slevu i dárečky - vzorky vlasové péče a produkty Dr. Hauschka. Já jsem si doplnila zásobu kosmetiky Dr. Hauschka a na vyzkoušení pořídila šampuk od Vittelaria