Dopr…čic proč?!

09.06.2023

Dobré věci by tu měly být napořád... teď jsem přízemní a mám na mysli materiální věci.

Taky stejně jako já dokolečka kupujete ty samé věci, které se vám osvědčily? Semišové polobotky s traktorovou podrážkou Stival jsem kdysi prošlapala troje, protože skvěle seděly a ještě mi slušely. Po nich kožené Artra Areny asi čtvery, které nikdy netlačily a nepotila se v nich noha. (A to jsem troškař, můj muž má asi osmý pár.) Pohodlné a skoro nezničitelné papuče pantofle Befado mám taky třetí v pořadí. A to jsme jenom u bot, vůbec nemluvím o dalším oblečení a kosmetice. Bohužel vždycky po nějaké době zboží buď přestanou dovážet, vyrábět nebo ho začnou "vylepšovat". A to je pak k vzteku.

A já jsem vzteklá! Protože mi přestali vyrábět antiperspirant !!!???!???@#!^&*%$#@!!! (Ty všechny znaky u vykřičníků zahrnují sprosté nadávky, kopání nohama kolem sebe a sršení blesků z uší :D

Foto: nouw.com
Foto: nouw.com

Abyste mi rozuměli. Já měla oblíbený antiperspirant. Adidas s oranžovým vrškem. Fungoval skvěle a voněl dostatečně neutrálně svěže citrusovo pižmově, aby mě neobtěžoval. Používala jsem ho dlouhá léta, až mi ho jednou zrušili. Následovaly tři roky hledání, kdy jsem kupovala antiperspiranty i deodoranty různých značek, abych je pak po pár pšouknutích věnovala dceři nebo mamce. Pak jsem zkoušela kuličkové i tuhé, chemické i přírodní, dokonce i samotný kamenec. Chvíli jsem vydržela u tuhého antiperspirantu bez parfemace (tuším, že to byla Garnier), ten pak přestali prodávat. Jednou jsem měla skvělý levandulový roll-on od Yves Rocher. Jen jednou, přestali ho vyrábět.

Po třech letech jsem objevila v drogerii můj oranžový Adidas, ale v trochu jiném balení. Nová řada. Svitla mi naděje. Když jsem ho vyzkoušela, byl jiný, než ten předtím, ale ze stejné řady se mi zalíbil ten bílý Climacool. Heuréka! Konec hledání. Uffff. Na dlouhé předlouhé roky vyřešeno. Vůně svěží čistá, pižmová, absolutně nenápadná a netřískající se s mými parfémy.

Před pár týdny přijdu do drogerie a všechny antiperspiranty od Adidasu měly nové a hnusné balení. S hrůzou jsem oběhla všechny drogerie ve Vaňkovce. Prodavačka v jedné mi řekla, že ty staré doprodaly, teď už jsou jen nové a mají nové parfemace. …… Agrrrrrr! Dopr….!!!???!???@#!^&*%$#@!!! PROČ?!!!

Objezdila jsem další drogerie a nakonec zoufalá z auta na parkovišti objednala z e-shopu nějaké malé drogerie bez obratu 13 balení. Už jsou doma, a mám tak trochu času na další hledání, do kterého se mi vůbec nechce. Držte mi palce. Ach jo…