Bronze Goddess 2017 (Estee Lauder)

05.06.2017

V pátek jsem vběhla do Marionaud s tím, že se kouknu po novinkách. Prodavačka se mě zeptala, jestli mi může pomoci. Nemohla! Stala jsem se objetí své čichové halucinace. 

Nevím, jestli jste někdo viděl dokument o exkrementech? Lidem tam nechali přivonět k jejich "vůni" a oni hodnotili, zda jim voní a nebo ne. Lidé, kteří byli v prostředí rozkvetlých zahrad hodnotili pozitivněji, než ti, kteří viděli poblíž kupku hnoje. Ke spoustě vůním si člověk hned nepřiřadí správný zdroj, pokud si na něj nevzpomene... 

Takže se dostávám k té halucinaci - očichám papírek s Bronzovou bohyní a můj pohled spočine na flakónu Mon Guerlain. A já říkám prodavačce: "To voní hodně podobně, jako Mon Guerlain." ona nadšeně souhlasí. (Říkám, pomoci mi nemohla. ) Potom si nechám udělat vzoreček a celou cestu domů se ubezpečuju, že to co cítím je karamel, jasmín a levandule, dokonce se mi tam promítla i sůl z Mon Exclusif. Na noc se navoním z vyprošeného vzorku a stále si jedu svou - Malinko sladší, "čokoládovější" Mon Guerlain s méně levandulí a pro mě snesitelnějším jasmínem. A teď přijde na řadu najít složení. Levanduli ofiko zdroj neuvádí. A co tam, probohyni!, dělá ten bergamot a citrusy a kokos. Naprosto nechápu. 

Ráno po probuzení přičichnu k rozprašovači a světe div se, je tam pomerančová šťáva, lehce navinulá, jakoby už kvasila a vanilky tuna. Jestli mi to někdo umí vysvětlit, budu jenom ráda. :O

Dovětek po pár dnech: Nejspíš mám to rozuzlení milý Watsone - změnila jsem aviváž - z kosatcové na levandulovou - a docvaklo mi to až při víkendovém praní. Nejspíš se mi tam levandule vloudila díky ní.