Premium Concepts No. 4 (Royal Diwan Group)

17.09.2016

Měla jsem k vůni respekt, protože obsahuje složky, které obyčejně nedávám - bílé květiny, santal, pižmo a kůže. Ale v No.4 je vše propojené se složkami, které naopak miluju, že celek je velmi příjemný. Gardénie a tuberóza v souznění se šťávou ze zralých mirabelek (oslazených mandarinkami, tonkou a ambrou) jsou uzemněny vetiverem. Tóny kůže a pižma a dělají vůni svůdnou. A živočišno těla se jí nedá upřít.
Typově dle toho, co už jsem ovoněla, je podobná Safari ve druhé fázi, v té s umírněnou zelení. (Nezastírám, že při mé představě jsem ovlivněna krásným Martuliným popisem).

Jsem v rajské zahradě a koukám se očima Adama na ni, na mou Evu. Stojí tu nahá s věncem bílých květin ve vlasech. Mezi prsty u nohou se jí proplétá tráva. Je krásná a žádoucí, když ke mně natahuje dlaň s hrstí právě utržených zralých mirabelek, jejichž šťáva jí od rtů stéká mezi ňadra. Je dokonalá a moje. Navždy tady v ráji. Bere mě za ruku a její kroky míří do sadu s jabloněmi...