Novinky od Jul at Mad

17.05.2017

Tak jsem tedy vyzkoušela v brněnské VavaVoom Perfumery novinky od Jul et Mad a musím konstatovat, že všechny jsou nádherně zpracované. Byl to velký zážitek i díky paní majitelce, která je nesmírně milá, ochotná a hlavně zapálená pro vůně a aromácké záliby.

Mon Seul Désir - do jejího popisování se moc nehrnu, je tam totiž kůže a zase kůže. Krásná pro toho kdo ji rád, já ji však nemusím.

Bella Donna - květinová a optimistická. Krásná magnolie, která potom ustoupí banánovému ylang ylang. Taková luxusně zpracovaná letní opalovací vůně.

Fugit Amor

Auguste Rodina, jeho dílo, způsob práce i životní příběh mám moc ráda. Sousoší je taky krásné a vyvolává spoustu představ. Krásný popis Munu "Proces vedoucí od kusu bělostného a chladného kusu mramoru k teplému, živému dílu, vyjadřujícímu nevyhnutelný konec zakázané lásky."  mě nalákal. 

Očekávání jsem měla veliká a zároveň se velmi obávala zklamání. Opatrně jsem přivoněla... a rozplakala se. Paní Levenson může potvrdit. JE TO TAM! Duch sousoší Fugit Amor. Jsem okouzlena. Jedna vnímavá kamarádka někde napsala, když jsme se bavily o baletu, že i nezainteresovaný člověk pozná krásu, když ji vidí - v tomto případě spíš cítí. 

Nádherný vývoj. První nádech byl, jako bych vstoupila do sochařského ateliéru a ovanul mě chlad kamene a kovových nástrojů. Ale postupně se kořením vůně prohřívá, jak ji rozpaluje zapovězená láska. Je taková lahodně kořeněná. Složení je matoucí. Když se soustředím, vnímám karafiát na hladkém mýdélku, ale spíše se prosazuje krásný hřebíčkovo-kořeněný akord a pryskyřičná sladkost.

Ještě poznámka k projekci a výdrži. Do prostoru jde řekla bych průměrně. Výdrž je dokonalá, držela na mě téměř nezměněně i po sprše.