No 06 Incense Rosé (Tauer Perfumes)

16.03.2018

Jak jsem poznala parfémy Andyho Tauera, jsou to vůně velmi kvalitní, velmi silné a velmi proměnlivé. Rozhodně nejsou všechny pro každého. Nejinak je to u Incense Rosé - orientální růže s citrusovými tóny, balzamickou pryskyřicí a kadidlem. Měla jsem ji možnost ovonět na pokožce dam, na kterých se rozvoněla nádherně - jako z arabských pohádek o létajících kouzelných kobercích. Ovšem moje kůže si řekla o jiný Tauerův počin, s touto růží si nerozumí. Na mě je to prostě - kyselá růže.

Složení:

Hlava: bergamot, silice z klementinek, kardamom, bulharská růže

Srdce: kadidlo, kořen z kosatce, kastoreum

Základ: cedr, vetiver, myrha, pačuli, labdanum

Pamatujete si ještě ty šumivé C-vitamíny za totality? Prodávaly se v kratších tubách, které měly ve víčku pod tuhým papírem schránku s kuličkami pohlcujícími vlhkost. Jako malá holka jsem si hrála na zahradnici a semínka zasetá mezi lopuším u vlhké zídky za domem jsem "hnojila" právě těmito kuličkami. Není divu, že mi žádné semínko nikdy nevyklíčilo.

Na mě Incense Rosé voní přesně tak. Jako otevřená tuba šumivého C-vitamínu a ty chemické kuličky s lopuším dohromady. Když se soustředím a ten neuspořádaný začátek odvane, můžu tušit, že někde pod tím bincem je tam krásná růže. Taková, jakou jsem si jako malá holka vysnila, že mi vyroste na mojí podivné zahrádce :-)