Muschio Bianco (Tesori d'Oriente)

06.05.2020

V době nejhlubší karantény, kdy byly otevřeny jen vybrané obchody, jsem si připomněla italskou značku Tesori d'Oriente, která je i u nás k dostání v drogeriích. Nabízí širokou škálu pečující a koupelové kosmetiky (krémy na ruce, tělo, tuhá i tekutá mýdla, sprchové a koupelové krémy, oleje...), parfémové svíčky, vůně (mlhy, dezodoranty, parfémy) a parfemované produkty do pračky. U nás je k dostání jen malinký zlomek jejich sortimentu, ale i tak stojí za pozornost.  

Právě u této značky jsem pro sebe objevila tu nejpěknější muskovou vůni - Muschio Bianco nebo chcete-li White Musk. Bílé pižmo.

Složení: jantar a pižmo, neoficiální uvádí i aldehydy, květiny (jasmín, růži) a dřevité tóny 

Můj letitý plechový flakón už je značně otlučený, protože ho sebou vláčím v kufru auta volně ložený v přepravce. Ale i přes to, že prošel touto zatěžkávací zkouškou střídání teplot a kodrcání, voní pořád stejně. Jako žena umytá krémovým mýdlem, svěží a svůdná. White musk je krémová vůně čistoty. Nejčastěji ho používám při cvičení. I když jsem zpocená, voním jako právě vykoupaná a nikoho jsem tím parfémem v posilovně nikdy neobtěžovala.

Výdrž i projekce jsou na mé kůži výborné. A ještě jeden velký bonus - cena hodně pod dvě stovky za 100ml.

Tak běžte do drogerií a najděte si tu svou Tesori d'Oriente. :-)

https://www.tesoridoriente.net