La Collection In Love Again (Yves Saint Laurent)

22.01.2018

Vyzkoušela jsem La Collection In Love Again od YSL. Tato vůně je reedicí vůně Jean-Claude Elenny In Love Again z roku 1998, která se přestala vyrábět, ale zákaznice si prý vynutili její znovuuvedení. Do kompletní La Collection z roku 2011 ještě patří parfémy Nu, Yvresse a Y.

In Love Again je ovocně-květinová vůně. Voní mi jako neoloupaná mandarinka i s kůrou a lístky a větvičkami. Mandarinka ponořená ve vodě. Postrádá tu klasickou marmeládovitost, nebo sladkost dužiny. 

Hned jsem si vzpomněla na Note de Yuzu (Heeley), ve kterém ale byla ještě k tomu slanost. Tady je taky mandarinka a pižmo, jako u Heelyho. Dojem vody podle mě má na svědomí srdce vůně - hrozny, růže, pivoňka. Ale netuším, co mi tam dělá ty zelené trochu i sušené lístky. Jako sušené maliní.

Je svěží, mladistvá a veselá. Moc se mi líbí. Ale na mé kůži vůbec nedrží. Na papírku je to trochu lepší.

P.S. Jo a asi mám nějakou psychickou poruchu, protože jsem se při zkoušení pořád snažila nasazovat víčko na flakón přesně zarovnaně, přitom ono tam drží jen pootočené o 45 stupňů. Přistihla jsem se při tom asi třikrát :-)

původní vůně
původní vůně