Flower by Kenzo Eau De Lumiere (Kenzo) EdT

28.07.2017

Včera jsem vletěla (frustrovaná vracením nefunkčního zboží v elektru) spravit si náladu do Sephory. Chtěla jsem si znovu připomenout Flower (Kenzo). A to proto, že nedávno jsem byla venčit naši Kikču v polích a něco tam krásně zavonělo, podobně jako Flower. Bylo to pole kvetoucí kukuřice. Kvetoucí kukuřice a kytička od Kenza mají vážně cosi společného, květinová sladce pudrová vůně. Nicméně o tom psát nechci.

Hned vedle Flower stála limitka Flower Eau De Lumiere a tak jsem ji ze zvědavosti vyzkoušela. Jak to popsat? Ta vůně mě fascinuje. Ale nevím, jestli v pozitivním, nebo negativním smyslu slova. Začátek byl hodně rozháraný, jako přehlídka v plavkách na Miss, kde se soutěž zvrhla a jednotlivé kandidátky se přetlačují o první místo před diváky. Chvíli převládá jasmín, chvíli sladký kukuřičný pudr, chvíli něco jako meloun??? Čtu složení a vážně nevím, jak dokázali z bergamotu, růže, jasmínu, medu a pižma udělat vůni, která je zároveň pudrová i vodní. Ale přesně tak na mě na začátku působí. Jako ovocná nealkoholická bowle z hrušek nashi a moc pěkného jasmínu. Ta vodní složka mi chce už už zahoupat žaludkem, ale pořád mě to nutí vracet se nosem k místu aplikace a hledám ten pudr z Flower, který opravdu malinko nacházím. Nakonec mezi rivalkami na soutěži Miss zavládne příměří a postaví se pěkně spolu vedle sebe. A je to pěkné. Výdrž na kůži nic moc, tak dvě hodinky, ale na oblečení mi "sladká hruška" voní ještě dnes.