Covet (Sarah Jessica Parker)

21.09.2018

Líbí se vám flakóny od parfémů? Dost často jsou to umělecká dílka, například flakóny Lalique. Ale o nich tento článek nebude :-), bude o banálním "celebritím" parfému Covet.

První parfém, který jsem si pořídila v mých parfémových začátcích hlavně kvůli obalu byl Éclat d'Arpège (Lanvin). Moc se mi líbil kulatý flakón s tekutinou šeříkové barvy. Jednu dobu to byl velmi populární parfém - vůně květinová ovocná (šeřík a broskev), neškodná a líbivá. Jenže pak jsem zjistila, že ji vůbec nepoužívám, a flakón šel z domu. Nákup parfému kvůli flakónu jsem uskutečnila ještě párkrát s podobným výsledkem. Postupem času jsem zjistila, že mi nevyhovuje mít na poličce ležáky, ať už je jejich obal jakkoli pěkný. Jedinou výjimku jsem udělila Covetům. 

Covet

  • složení:
  • vlhká zeleň, listy pelargónie, sicilský citron, levandule, čokoláda, zimolez, magnólie, konvalinka, pižmo, vetiver, kašmírové dřevo, týkové dřevo, ambra 

Herečka Sarah Jessica Parker se zviditelnila jako Carrie Bradshaw v seriálu Sex ve městě. Její první "celebrití" vůně Lovely byla poměrně úspěšná, proto při vytváření parfému Covet dostali parfumér Frank Voelkl (Firmenich) a kreativní ředitelka Ann Gottlieb více prostoru. A tak v roce 2007 spatřila světlo světa neobvyklá (i podle dnešních měřítek) orientální vůně poskládaná z čerstvých, zelených, květinových, lesních tónů a čokolády. Bohužel už se dlouho nevyrábí, ale momentálně je k dostání na několika českých e-shopech za pár korun (netuším ovšem v jaké kondici). Flakón vytvořil Chad Levigne. Značka Sarah Jessica Parker patří pod křídla společnosti Coty, Inc.

Sarah Jessica Parker se věnovala kampani na propagaci vůně velmi intenzivně. Reklamní slogan zněl "I Had To Have It.". Byla k ní natočena docela zábavná reklama. Podívat se na ni můžete na Youtubehttps://www.youtube.com/watch?v=qSoOEVi2Prg . Šaty pro tuto reklamu vytvořil Christian Lacroix, a při jejím natáčení byla podle slov Sarah Jessicy zastavena doprava na Vendome Place v Paříži na dvě noci.

Mně se vůně Covet líbila okamžitě (cítím v ní kopřivy, citron a bílou čokoládu), ale flakón nebyl k sehnání. Nakonec se mi podařilo získat 50ml i 100ml flakón a sprchové gely :-) Ty byly snad ještě lepší než parfém. Samozřejmě jsem toužila získat i růžovou sestřičku Covet Pure Bloom, což se mi po letech nakonec poštěstilo se 100ml flakónem. 

Covet Pure Bloom 

  • složení: 
  • arabský jasmín, švestka, kokosová voda, tuberóza, ambrová krémová pižma 

V roce 2008 uvedla SJP na trh tuto holčičí ovocně-květinovou vůni. Exotický koktejl omamného jasmínu a kokosové tuberózy, proteplený ovocným aroma švestek.

"Růžový" Covet mi na rozdíl od "zeleného" nevoní, ale vedle sebe jim to náramně sluší, takže u mě na poličce už zůstane :-)