Arome smajlíky pro ty, kterým není do smajlení

24.05.2017

Musím se vyrovnat s tragickou ztrátou. Dnes umřelo staré dobré arome, a změny, které jsou s tím spojené, se mi vůbec nelíbí. To, co bylo uživatelsky pohodlné, už není. To, co fungovalo, taky ne. Vyhledávání v katalogu, inzerátech, přesuny na polici. No nic. Jediné, co mě těší, že jsem si včera stáhla staré smajlíky. Ani nevím, co mě to napadlo. Asi vnuknutí. Pořád jsem si říkala, že mi ty smajle chybí na FB. Že poslat někomu kytku, nebo roztomilé objetí je vážně boží. Nebo tleskat, když se něco podaří, rozdávat srdce a lidi, které máš ráda titulovat svatozáří. 

Edit 24.8.2017 - Bohužel ani návod viz níže již nefunguje - arome už tento způsob vkládání neumožňuje. 

návod - jak na to
návod - jak na to




Prostě - nové arome mě děsí. Na polici raději nelezu, pořád tajně doufám, že to dají do stavu přibližně podobnému tomu, jak to bylo předtím. Kdyby ne, promažu polici a nechám tam jen to, co by mohlo být užitečné pro mě na proklikávání k vůním a svoje krátké popisky. Taky bych je zrušila, ale ráda koukám (tedy koukala jsem) po jiných krásných popiscích u ostatních. Do té doby, než se to nějak nevyoslí se budu pohybovat nejspíše jen ve zkoušecím vlákně. Nebudu si přidělávat vrásky. Budu dělat jen to, co mě baví. Povídat na arome s vámi a psát o vůních.  24.5.2017

Je to na PUDLA! Howg. 

P.S. nechápu, proč raději nestvořili  ikonky flakonů...